2016年9月4日星期日

要做敍利亞抑或做百慕達,,自己諗下!


香江拚博數十年,
如今富貴在眼前,
不知為乜妖風至,
鬦來鬦去實想點?
拉布掟嘢做議員,
反乜反物賤鬦賤,
後生若果視作啱,
一票投來亂夠亂!
漁港前途會係點?
的起心肝做發展,
北風如何使乜理,
自己增值邁步前!
意識形態唔係錢,
安居樂業先至掂,
搞三搞四會進步?
睜大雙眼票站前!

偈曰, 要進步還是要拉倒? 要做敍利亞抑或做百慕達,一票在手,自己諗下!

敍利亞內戰 - 照片來自互聯網

敍利亞內戰 - 照片來自互聯網

百慕達 - 照片來自互聯網

百慕達 - 照片來自互聯網

16 則留言:

Liu 說...

先前留言是大佬刪了? 請覆實, 謝謝.

大夫行傳 說...

要做horse利亞

四零後 說...

老鬼尚懂民主係要尊重他人跟你不同声音,点会做咁嘅野。呢个平台好鍾意唔见咗嘢,無奈。

四零後 說...

老鬼市儈,最要係安居樂業,不同大夫学问广博,理想澎湃,只能尊敬了,不过,香江係唔係要搞到家無寧日,破而無立?的且对比枫葉,更觉香江福地,何以要乱洗地,你讀書遍中西,多我好幾万倍,应比我英明。

Liu 說...

好恐怖. 真係唔敢講咁多. 淨睇那邊的結果 , 就知講多多都冇用.

秋葉 說...

安兄,有啲好無聊嘅人,係好鍾意做監督大臣ga。

四零後 說...

就快中秋,準備靚茶同靚餅,出去堤邊聽下嘢,阿姨記住影番的相俾老鬼,今年本來想返港,不過受了一刀,出年至返得來了,飲茶食餅看人生,不亦快哉!

四零後 說...

你封鬼咗我入你web 呢,想同你傾偈都唔得。

Liu 說...

佢老母養埋D非柴robot小妹妹, 又消失我D回應 ......
我X.......................................
食妳老母D..................
把Q火....................

Liu 說...
此留言已被作者移除。
Liu 說...

高錕
Sand from Centuries Past Send Future Voices Fast
結果是我們更加容易受人控制 . 太方便了, 人的感情越加淡薄.

四零後 說...

john kam leung on

大夫行傳 說...

慚愧 !
慚愧 !!
Kam On 兄
客氣 !
客氣 !!

四零後 說...

老弟試下最多四行字,寧願多幾個箱,可能會避到噃,試下!

秋葉 說...

安兄至緊要休養好身體! 明月年年有,百代好年華。凡來敝區,我是東道主,歡迎來遊覽。

秋葉 說...

又不見了我上一個留言了!