2015年11月20日星期五

賣豬仔的生活,白雲蒼狗,時間過去了,屈辱還在,可惜子孫無情無義………

賣豬仔的生活,白雲蒼狗,時間過去了,屈辱還在,可惜子孫無情無義,如此民族,少有。

家陣巴閉咯,食爺飯,著乸衣,讀兩錢番書,又話大學生咯,不愁衣食,工作左揀右挑,SEAFOOD 啦,懂一個摩登正字名詞,睇唔順眼囉,口口聲聲,我唔係乜乜人。

歷史!好悶㗎,又搵唔到食嘅,冇究用,學嚟做乜,教嚟做乜! 我唔係乜乜人!

無國之人會係點?弱國之人會係點? 十九世紀,我唔係乜乜人嘅前人,就係國弱政窮,人賤,至流離浪蘯, 為求生存,被賣豬仔,做奴做隸,任人魚肉,床不床,食不食,衣不衣,孤苦淒然,毫無尊嚴…。

今時今日,衣食無憂了,上街了,舞害自己祖先之人的旗,巴閉了,有"知識"了,有"理想"了,有"口號"了,可是忘了,自己的尊嚴!!!


呎半乘四呎半的床。






白雲蒼狗,時間過去了,屈辱還在,可惜子孫無情無義………來生不做乜乜人。




絕望中的哀鳴。


放下、自在的退休生活,人生苦短,夕陽已近, 富貴名利,與我無尤, 尚求什麼?開心就夠。




母難日子,忽然醒悟,還求什麼?

放下、自的退休生活

一一 從晨開始
麥片檸蜜,半飽就夠,
潄洗出門,四處走走。
晨運養身,會會老友。
中午回家,買菜順手。
柴米油鹽,家中全有。
想吃什麼,自己動手。
有飯,少鹽少油
吃多吃少,仼你自由。
看看臉書,接著午休。
睡醒之後,遛遛
答答電郵漫談宇宙,
娛樂靚女旅遊,
時事新聞,知下就走
傍晚之時,做做伙頭,
三餸一湯,粗中有幼,
飯後优酷,睇下作秀,
唔理世事,一於早抖,
天天如此,不求享受。
今生今世,黃昏時候,
除咗健康,別無他求。
珍惜當下,無謂爭鬥。
誰能預知,明天以後?
人生苦短,夕陽已近,
富貴名利,與我無尤,
尚求什麼?開心就夠。