2016年3月8日星期二

往事不能回味, 原來做旅行團領隊係好受氣嘅!

有老友放咗張往事不能回味的照片上網, 勾起老鬼回憶…。

三十年有多的往事, 招待客戶訪問所服務的總公司, 順路遊歐洲, 團友幾十人,兩架旅遊車,途中"苦况",幾十年後印象還在, 還有打後好多年, 每隔一或二年,又會再招待客戶再去, 每次都有"痛楚", 原來旅遊業業者真係好唔易做, 怕怕!

老鬼服務咗十多二十年的公司在比利時,所以這輯相都係係比利時拍,所用菲林就是公司所出,顏色跟美國佬柯達同東洋鬼子產品好唔同, 帶紅。

人生有幾多個十年, 如今回首, 感慨繫以。

兩位妹妹係旅行社職員,協助帶團。三十年過外,唔怕貼出來了,樣子應大大不同。


人地去血拼,老鬼等到馨。

                       夠晒鐘,仲未有人返旅遊車,通街走執番的客。



安特惠普,有河有海,風景難忘。

Add caption
如今顏容已經大大改變, 無人可以認到老鬼了。

左手是十多年並肩所戰的親蜜戰友, 如今在東岸。


 以下係老友的懷舊照片, 又係幾十年咯。


丹麥美人魚,原來細到得人驚,有一次,帶客戶旅遊到該處, 旅遊車未到果度之前,班米飯班主好鬼祈望同興奮, 想像中美人魚像應該唔會好細, 一落車, 走到海邊, 成班人一睇到丁咁大嘅美人魚後, 齊齊俾隻中指問侯老鬼, 老鬼俾人乜乜乜乜幾個鐘。果次係丹麥,的客大多數不滿,好鬼悶喎,仲有客戶當中有位阿"席"(潮州阿叔),食唔慣老外嘢,係都要食中菜,仲話要搵"妹(潮州米粥)食,由朝嘈到晚,攞命,所以海漂到大溫,有人叫我去做導遊,老鬼打死都唔肯制。


老友…文藝青年, 懂幾國語言,利害。